توزیع ۶۰ کیسه آرد هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) 

توزیع ۶۰ کیسه آرد هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) 

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام ۶۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند در ۴ روستای رودبار جنوب توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با سالروز شهادت امام جواد علیه السلام ۶۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند در ۴ روستای رودبار جنوب توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: ارزش هر یک از کیسه های آرد، ۵۵ هزار تومان است و در مجموع برای خرید ۶۰ کیسه آرد ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هزینه شد.

وی اضافه کرد: کیسه های آرد با مشارکت اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری جمعی از طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب خریداری شد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: یکی از کارهای نیک و پسندیده مورد تاکید دین مبین اسلام کمک و خدمت به نیازمندان و محرومین است که این مهم در سیره اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام جواد علیه السلام مشهود است بنابراین ما نیز با تاسی از سیره این امام همام اقدام به تهیه و توزیع آرد در بین خانواده های نیازمند کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: علاوه بر این با توزیع آرد خواستیم که در این شرایط سخت کرونایی که سفره فقرا روز به روز کوچکتر می شود، حداقل سفره آنها از نان خالی نباشد.

حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری با مشارکت طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: به همین منظور با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین حوزه علمیه، قرار است مراسم عزاداری را به صورت مجازی در این مکان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از برنامه های سوگواری شهادت امام جواد علیه السلام، با الگو برداری از طرح ملی راهکار، اجرای برنامه منبر مجازی با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه علمیه رودبار جنوب و همچنین مداحی و روضه خوانی می باشد.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: برنامه منبر مجازی با هدف تبیین شخصیت امام جواد علیه السلام و بیان فضائل و کرامات آن حضرت اجرا می شود تا عموم مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان ما با شخصیت و کرامات امام جواد علیه السلام بیشتر آشنا شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: مراسم شهادت امام جواد علیه السلام فردا شب راس ساعت ۹ به صورت زنده از طریق اینستاگرام برگزار می شود و عموم مردم به ویژه اعضای کانون می توانند از برنامه های تدارک دیده شده بهره مند شوند.

وی در خاتمه یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا و با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع، مراسم سوگواری امام جواد علیه السلام به صورت مجازی اجرا می شود قبل از این نیز با توجه به شیوع کرونا مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، میلاد امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) را به صورت مجازی برگزار کردیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

پایان پیام/ 586